Smakar gott! Godare med varm mjölk än vatten men fungerar med båda. Den är lättupplöslig vilket är ett stort plus! Roligt med en kollagendryck som inte bara innehåller kollagen, utan även har annat nyttigt i sig. Den är kanske lite dyr men absolut värd att smaka!
En god kakao, jag blandar min i havremjölk eller kokosmjölk och kokande vatten. Lägger i en nypa salt och lite extra raw kakao , ibland även en klick rent ekosmör.
Det blir väldigt gott 😊
Tack för en superbra produkt 🙏
Härlig smak och ger mig ett lugn. Jag blandar den med havremjölk
Jag tror på produkten o tycker om att börja min dag med en kopp, istället för kaffe! Blir spännande att se över lite längre tid hur kroppen reagerar.Semester nu men vill gärna beställa mer när jag kommer hem.



