Mycket god, skulle dock sägs att jag provat för kort tid för att känna någon skillnad ännu. Rekommenderar! 🥰🤩
Egentligen gillade jag chokladen. Bra konsistens, mättande, godare för var dag. Och gillar man kardemumma är det en femma. Men jag har lite svårt för kardemummasmaken, men den växte ändå. Så positivt tycker jag det är
Len som sammet på tungan i gommen och i magen ❤️